Thom van Campen, nr.16 kandidatenlijst Tweede Kamer VVD stelt zich voor aan VVD-leden en ondernemers in Steenwijkerland

Op woensdag 17 februari jl. was een digitale bijeenkomst voor de leden van de VVD Steenwijkerland en uitgenodigde ondernemers om o.a. kennis te maken met de kandidaat uit het Noord-Oosten voor de Tweede Kamer VVD Thom van Campen.

Op woensdag 17 februari jl. was een digitale bijeenkomst voor de leden van de VVD Steenwijkerland en uitgenodigde ondernemers om o.a. kennis te maken met de kandidaat uit het Noordoosten van Nederland voor de Tweede Kamer VVD Thom van Campen.

Tijdens deze digitale bijeenkomst met als thema: Wat heeft Steenwijkerland nodig voor herstel van de economie nĂ¡ de coronacrisis" konden de aanwezigen in gesprek met Thom van Campen en daarnaast wethouder Bram Harmsma en fractievoorzitter Miriam Slomp-Dekkers. Veel standpunten van ondernemers en leden passeerden de revue en Thom heeft veel bagage meegekregen om vanuit onze regio mee te nemen naar de Tweede Kamer.

Daarnaast was er de gelegenheid om verder kennis te maken met Thom en ook andere vragen te stellen. Al met al was het een dynamische bijeenkomst die voor herhaling vatbaar is.

Thom zal 5 maart a.s. ook in Steenwijkerland nog een aantal werkbezoeken af gaan leggen bij ondernemers, om nog meer input uit het gebied op te halen.