Bedankt

De campagne zit er op, de uitslagen zijn binnen! Wat een spannende avond was dat! Tot de laatste stembureau-uitslag bleef de spanning er in. Maar wat een mooie uitslag hebben we. 2728 mensen in Steenwijkerland hebben op de VVD gestemd! Dat is 25% meer stemmen dan de vorige keer! Dit resultaat heeft ons een extra zetel opgeleverd. De VVD komt dus voor de komende vier jaar met vier zetels in de gemeenteraad. Een resultaat om met elkaar ongelooflijk trots op te zijn!

Enorm bedankt iedereen die op de VVD heeft gestemd, zijn omgeving heeft gemotiveerd om op de VVD te stemmen en die op welke wijze dan ook heeft meegeholpen aan de campagne!

De campagne zit er op, maar dat is tegelijkertijd natuurlijk het begin van een nieuwe fase. We gaan nu de formatiegesprekken in, waarbij BGL als grootste partij het initiatief heeft genomen. We hopen natuurlijk de komende periode bestuurlijk mee te kunnen doen.