Kennismaking met verkiezingsprogramma VVD

Lijsttrekker Miriam Slomp-Dekkers presenteerde tijdens het netwerkdiner van 26 januari jl. de aanwezigen een primeur: de campagne-animatie van de VVD Steenwijkerland. Dezelfde dag was hier de laatste hand aan gelegd en de eerste presentatie was tijdens deze avond.

Een animatie die laagdrempelig de belangrijkste items van het verkiezingsprogramma van de VVD onder de aandacht brengt. Deze animatie zal de komende weken in korte filmpjes via Facebook vertoond worden. “We weten uit ervaring dat de meeste mensen niet de vele pagina’s van een verkiezingsprogramma willen lezen”, aldus Miriam. “Wel willen mensen echter weten wat een partij belangrijk vindt, en daarom hebben we nu voor deze wijze van presenteren gekozen. De grote lijnen van ons verkiezingsprogramma worden nu in een animatie verteld. Je kunt hierbij denken aan: waar staat de VVD voor?, welke items vinden we belangrijk?, wie doen er eigenlijk mee? Hoe zorgt de VVD voor verbinding met de regio? Etc.”